4 Mart 2010 Perşembe

uzun aralardan sonra...

Abiiiiiiiiiii,o değil de çok boşlamışız ya,blog falan,atıllaşmış biz yokken.Birşey yaptın mı üstüne gitmek lzm ya,emek vereceksin yani..özeleştiriyi de gediğine koydum ki tepkiler azalsın değil mi ama yani,ne yapalım ama bu kadar kendimizi adasaydık daha önceleri bu işe günlük falan tutardık heralde.Yeltenmedim de değil küçükken ama saçma birşey değil mi?Bilimum sırrını,saklamış şeyi hiç gündeme gelmesin diye neden yazarsın arkadaşım,hadi blog olur nette paylaşırsın da günlük nedir acaba...bak yine atarlandım ,gereksiz sinir buhramları geliyor arada,şehir hayatı yoksa pamuk gibi çocuğum da işte napcan be ya.Trakya ağzı geldi biraz malum "eyvah eyvah" izlendi Ata demirer sağ olsun pelesenk edecek dilimize heralde ama o çanakkale ne güzel bir yerdir.Film güzeldi ama kendinden çok bize verilen o Çanakkale imajı beni mest etmiştir ya.Çalgıdır,müziktir,denizidir,havasıdır ayrı geliyor canım.Bir de sürekli insanlar demleniyor,denizi klarneti buldu mu sarılıyor rakıya,hayırlısı.Temiz havadır nihayetinde arkadaşım ya,şu sinirimi geçirir belki,belki de derin bişeydir bilinmez.Ferudun Düzağaç diyordu ya hayat sevgim az,melankoliğim hafiften diye,teşhisime yakınlaştım sanırım.Bir gün ferudun,bir gün gelecek düzeleceğim ama şarkıların hiç yardımcı olmuyor sanırım bana...
Evet,paragraf atladım.Ama sor bi neden atladım?Dedim farklı birşeylerden bahsedelim.Malum blog dediğimiz bu internet trendi hayli revaçlardayken,sürekli yeni blogcular piyasa adım atmakta.Böle bahsedince bir yarış bir yarışma havası çıktı ortaya ama olayın alakası yok,yada en azından ben öyle biliyorum.Sayelerinde ve pek de eski olmayan benim sayemde bu dünya daha güzelleşir umarım.Güven de verdi biraz ki dedim artık biraz reklam yapalım.Sevemedim kendi adını pazarlamayı bu hayatta ama biraz şart sanırım sevilmezsekte affedersiniz başlarım okuruna,yazarım kendi kendime.:))Al sana günlük elinde.Yazının başı ile de çeliştim sanırım mis gibi oldu.Araya kısa tutmaya çalışcam bir dahakine kadar,en azından bir yıl beklemem diyerek belki de blogun harakirisi olacak yapıyorum ama hoş bir söz vardır arkadaşlar...who cares??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder